Mārketinga konsultācijas


Tirgus situācijas analīze ietver sevī darbības sfēras/nozares izpēti, raksturojumu, kopīgo nozares attīstības stāvokli un savu prognozējamo daļu tajā, nozares attīstības tendences, raksturīgākās īpatnības, eksporta un importa attiecības nozarē.
Konkurentu analīzē raksturosim nozīmīgākos konkurentus un to produktus/pakalpojumus. Kādas ir būtiskākās atšķirības uzņēmuma darbībā un tā produktā/pakalpojumā no konkurentiem. Potenciālā uzņēmuma tirgus daļa.
Izpētīsim un aprakstīsim, kuri no konkurentiem uzrādījuši sevišķi ātrus attīstības tempus, kuri no konkurentiem varētu tieši apdraudēt Jūsu uzņēmuma tirgus pozīcijas. Svarīgi ir saprast, kā viņiem to izdosies panākt. Arī Jūsu uzņēmumam būs jācīnās par vietu tirgū, tāpēc jau savlaicīgi ir jānolemj, kurus no konkurentiem uzņēmums plāno apsteigt un kā tas tiks panākts.
Kopējā Jūsu uzņēmuma mārketinga aktivitāšu analīze, priekšlikumi un idejas. Izstrādāsim kopēju uz attīstību vērstu mārketinga plānu Jūsu uzņēmumam.

Kopumā aprakstāmā informācija varētu būt sekojoša:
– Konkurētspējas novērtējums;
– Konkurences līmenis;
– Konkurentu analīze Nozīmīgākie konkurenti viņu produktu/pakalpojumu cenas un darbības metodes;
– Produkta/ preces/pakalpojuma atšķirība no konkurentiem;
– Konkurentu attīstības tendences, iespējamās konkurences izmaiņas nākotnē;
– Tirgus izpētes veikšana;
– Tirgus un mērķa klientu grupu izpēte;
– Tirgus attīstības prognozes;
– Tirgus potenciāla analīze pēc ģeogrāfiskajiem un produktu segmentiem;
– Projektu vadība uzņēmumā;
– Mārketinga darbības analīze un tās uzlabošanas priekšlikumu izstrāde;
– Marketinga programmu izstrāde uzņēmuma produkcijas virzībai tirgū;
– Mājas lapas izstrāde u.c.

 

 

PIETEIKTIES PAKALPOJUMAM!



Share This

Share This

Share this post with your friends!