Call center pakalpojumi
Telemārketings ir tiešā mārketinga (direct marketing) veids, kurā pārdevējs ar tālruņa un citu sakaru līdzekļu palīdzību kontaktējas ar potenciālo klientu tieši un bez starpniekiem. Kāpēc Telemārketings ir tik efektīvs? Mūsdienās cilvēki lielākoties netic reklāmai vai arī cenšas to neievērot. Tā rezultātā informācija, ko reklāmdevējs cenšas pasniegt mērķauditorijai, netiek uztverta. Telemarketinga gadījumā pārdevējs ar klientu kontaktējas tieši, bez starpniekiem – sarunā mēģina noskaidrot klienta vajadzību un piedāvā risinājumu. Call center pakalpojumus izmanto visā pasaulē un tas ir atzīts par efektīvu klientu piesaistes veidu.
Izmantojot call center pakalpojumu, uzņēmums spēj palielināt pārdošanas apjomu nepalielinot darbinieku skaitu un uzņēmuma administratīvās izmaksas.
Call center pakalpojumi Jums būs noderīgi sekojošos gadījumos:
- Ja Jums jāveic akcija vai jāizveido atbalsta dienesta telefons;
- ja Jums nepieciešams veikt aptauju un apzvanīt visus klientus un uzzināt viņu apmierinātības pakāpi par jūsu sniegtajiem pakalpojumiem;
- ja Jums nepieciešams veikt pētījumus un uzzināt potenciālu klientu viedokli par kādu produktu/pakalpojumu vai jauninājumu;
- ja Jums nepieciešams apsveikt katru klientu Jūsu kompānijas vārdā ar telefona zvanu;
- ja Jums nepieciešams sagatavot klientu datu bāzi;
- ja Jums nepieciešams pareizi organizēt pārdošanas procesu pa telefonu.
Mēs gan sagatavosim datu bāzi, gan paši apzvanīsim potenciālos klientus un Jums būs tikai jābauda augļi!
PIETEIKTIES PAKALPOJUMAM!
PIETEIKTIES PAKALPOJUMAM!